به اندازه کافی قدرتمند برای پاسخگویی به نیازهای شما...

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سرفصل های دوره آنالیز ارتعاشات سطح یک و دو

زمانی که در ابتدای راه پایش وضعیت بودم بزرگترین چالش در راه یادگیری و پیشرفت، منابع مطالعاتی زیاد ولی تکراری بود. هزاران صفحه مطالب نوشته شده در این زمینه عمدتا همگی تکراری و ترجمه مطالب موسسه Mobius و یا Mobley بود. بعد از یک زمان احساس کردم چیز جدیدی برای یادگیری وجود ندارد و تنها در تجربه های صنعتی میتوان با موارد جدید روبرو شد.

حال که به پشتوانه 7 سال تجربه و پژوهش و مواجهه با بیش از سه هزار تجهیز روتاری و تهیه صدها گزارش فنی به آموزش می پردازم سعی در پاسخ به سوالات بی جواب در این زمینه دارم.

در  CM نباید با کلمات بازی کرد و نباید به کاربرد آزمایشگاهی محدود شد...

در ادامه سرفصل دوره های آنالیز ارتعاشات ارائه می گردد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمان و مکان برگزاری میتوانید با شماره همراه 09133702405 تماس حاصل فرمائید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
برگزاری دوره آنالیز ارتعاشات سطح 1 و 2

برگزاری دوره آنالیز ارتعاشات سطح 1 و 2

دوره آنالیز ارتعاشات (سطح یک و دو) در خدمت مهندسین نگهداری و تعمیرات یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی افتخار بزرگی برایم بود. همچنین حضور در سایت و ارائه نکاتی در فاز اجرایی این تکنیک پایش وضعیت و بررسی پنج موردکاوی به انتخاب مهندسین عزیز از برنامه های روز آخر بود. پایه ریزی صحیح CBM در یک سازمان بسیار لذت بخش و پرافتخار است. حسی که از تجربه چندین باره آن سیر نخواهم شد...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰